Databáze o vlivu dopravy na životní prostředí - výpis záznamů

zobraz stránku pro tisk · vyhledávání

Požadujeme variantní řešení
[rešerše | kategorie: Dálnice – D3, Dálnice – ČR | Zpravodaj MŽP | Miloš Kužvart | 1. 5. 2001] [tisk]
Komentář. Dálnice D3 byla v roce 1997 vyškrtnuta z “Návrhu rozvoje dopravních sítí” z důvodu její nepotřebnosti a finanční náročnosti. Znovu byla zařazena v roce 1999 usnesením vlády č. 741 z 21. července. Její nejvhodnější trasu je však třeba vybrat v procesu zpracování územních plánů velkých územních celků. Celá trasa dálnice by se měla posuzovat variantně. Teď jsme tedy ovšem v jakémsi roce nula a je proto důležité, aby nemusel kterýkoli ministr slyšet stesky občanů “my chceme, aby byly zpracovány varianty a vybíráme mezi sebou po pěti stech korunách, aby to někdo zformuloval a navrhnul”.
To je pochopitelně úkol pro ŘSD ČR, aby plnilo zakázku, která je ve veřejném zájmu, to znamená posoudit i toto řešení. Mojí prioritou v následujících týdnech a měsících tedy je, aby variantní trasa “C” (využití dálnice D1 a částečně i dosavadní silnice č. I/3 a její rozšíření na rychlostní čtyřpruhovou trasu) byla dopracována ve všech územních a dopravních souvislostech a z hlediska vlivů na životní prostředí na úroveň srovnatelnou s “oficiální” trasou dálnice D3 přes dolní Posázaví.

 

zobrazit mapu stránek ČSDK

... přihlašte se na Akci Falco a pomozte tak ochránit ohrožené krály nebes

poslední aktualizace 19. září 2006 navrcholu.cz
© 1999-2004 ČSDK, optimalizováno pro MSIE a rozlišení 800x600+
[ Windows | ASCII | Mac | Latin2 | Unix ]

použit publikační systém Toolkit od Econnectu