Podzemní Temelín [rešerše | kategorie: Silnice – ČR | Ekonom | Jiří Kučera | 31. 5. 2001] [tisk] Komentář. Největší dopravní stavba, do které se Praha kdy pustila, tunely Mrázovka, začala v roce 1998. Měla být hotova letos a stát zhruba 4,3 mld. Kč. Nyní se mluví o začátku roku 2005 a o 6 mld. Kč. Investor z průtahů a růstu ceny obviňuje ekology, konkrétně Společnost pro trvale udržitelný život. Tuto organizaci, která je podepsána pod většinou z téměř deseti podaných a zamítnutých odvolání, zastupuje právník Petr Kužvart. Podle něho stačí dobudovat pouze jednu tunelovou troubu a pro zajištění bezpečnosti provozu je možno vedle ní vyrazit technickou a únikovou štolu, prioritou totiž musí být výstavba vnějšího silničního okruhu kolem Prahy. Počet všech vozidel se v Praze od roku 1990 zvýšil o 74 %, osobních automobilů dokonce o 85 %.