Databáze o vlivu dopravy na životní prostředí - výpis záznamů

zobraz stránku pro tisk · vyhledávání

Podzemní Temelín
[rešerše | kategorie: Silnice – ČR | Ekonom | Jiří Kučera | 31. 5. 2001] [tisk]
Komentář. Největší dopravní stavba, do které se Praha kdy pustila, tunely Mrázovka, začala v roce 1998. Měla být hotova letos a stát zhruba 4,3 mld. Kč. Nyní se mluví o začátku roku 2005 a o 6 mld. Kč. Investor z průtahů a růstu ceny obviňuje ekology, konkrétně Společnost pro trvale udržitelný život. Tuto organizaci, která je podepsána pod většinou z téměř deseti podaných a zamítnutých odvolání, zastupuje právník Petr Kužvart. Podle něho stačí dobudovat pouze jednu tunelovou troubu a pro zajištění bezpečnosti provozu je možno vedle ní vyrazit technickou a únikovou štolu, prioritou totiž musí být výstavba vnějšího silničního okruhu kolem Prahy. Počet všech vozidel se v Praze od roku 1990 zvýšil o 74 %, osobních automobilů dokonce o 85 %.
 

zobrazit mapu stránek ČSDK

... přihlašte se na Akci Falco a pomozte tak ochránit ohrožené krály nebes

poslední aktualizace 19. září 2006 navrcholu.cz
© 1999-2004 ČSDK, optimalizováno pro MSIE a rozlišení 800x600+
[ Windows | ASCII | Mac | Latin2 | Unix ]

použit publikační systém Toolkit od Econnectu