Databáze o vlivu dopravy na životní prostředí - výpis záznamů

zobraz stránku pro tisk · vyhledávání

Vývoj zatížení silniční sítě v období 1990-2000
[rešerše | kategorie: Rychlostní silnice – R43 | Doprava | Milan Körner | 29. 1. 2001] [tisk]
V loňském roce proběhlo další sčítaní intenzity dopravy na území státu. Z předběžných výsledků vyplývá, že: A) více než dvojnásobný nárůst zatížení v období 1990-2000 byl např. na úsecích D1 Brno - Vyškov, D11 Praha - Poděbrady, I/7 Chomutov - Hora Sv. Šebestiána, I/43 Brno - Sebranice, I/48 Bělotín - Český Těšín atd., B) nejzatíženějšími dvoupruhovými úseky v roce 2000 byly např. úseky I/3 Mirošovice - Benešov (21.300 aut/den), I/3 Tábor - Soběslav (15.300 aut/den), I/3 Soběslav - Veselí n. L. (13.200 aut/den), I/3 Veselí n. L. - Č. Budějovice (11.100 aut/den), I/33 Hradec Králové - Jaroměř (12.400 aut/den), I/37 Pardubice - H. Králové (15.800 aut/den), I/43 Brno - Sebranice (12.900 aut/den), I/55 Otrokovice - Uh. Hradiště (12.200 aut/den) atd.
Z výsledků je zřejmé, že nejdůležitějšími českými trasami je silnice E55, resp. budoucí dálnice D8 a D3, a silniční okruh kolem Prahy a že kromě dálnic D8 a D47 není důvod budovat kapacitní profily v příhraničním úseku. Naprosto zásadní je však řešení koridoru na České Budějovice, kdy je nutné postavit dálnici D3 s novým kapacitním vstupem do Prahy.

 

zobrazit mapu stránek ČSDK

... přihlašte se na Akci Falco a pomozte tak ochránit ohrožené krály nebes

poslední aktualizace 19. září 2006 navrcholu.cz
© 1999-2004 ČSDK, optimalizováno pro MSIE a rozlišení 800x600+
[ Windows | ASCII | Mac | Latin2 | Unix ]

použit publikační systém Toolkit od Econnectu