Databáze o vlivu dopravy na životní prostředí - výpis záznamů
zobraz stránku pro tisk · vyhledávání
rychlá navigace - zvolit kategorii: Dopravní politika – ČR Dopravní politika – ČR: Den bez aut Dopravní politika – svět Dálnice – ČR Dálnice – D1 Dálnice – D3 Dálnice – D5 Dálnice – D8 Dálnice – D11 Dálnice – D47 Dálnice – svět Rychlostní silnice – R35 Rychlostní silnice – R43 Rychlostní silnice – ČR: ostatní Silnice – ČR Silnice – svět Automobilismus – ČR Automobilismus – svět Veřejná regionální doprava – ČR Veřejná regionální doprava – svět Veřejná městská doprava – ČR Veřejná městská doprava – svět Železniční doprava – ČR Železniční doprava – ČR: České dráhy Železniční doprava – svět Integrovaný dopravní systém – ČR Integrovaný dopravní systém – svět Kombinovaná doprava – ČR Kombinovaná doprava – svět Letecká doprava – ČR Letecká doprava – svět Vodní doprava – ČR Vodní doprava – kanál DOL Vodní doprava – svět Lanovková doprava – ČR Cyklistika – ČR Cyklistika – ČR: města Cyklistika – svět Vliv na životní prostředí – ČR Vliv na životní prostředí – svět Vliv dopravy ve městech – ČR Vliv dopravy ve městech – svět Vliv na zdraví Emise Hluk Nehody – ČR Nehody – svět Externí náklady – ČR Externí náklady – svět Politika parkování – ČR Politika parkování – svět Alternativní pohonné hmoty Supermarkety Internet Děti Země Český a Slovenský dopravní klub Různé
Administrativní rozhodnutí zájem o železnici nezvýší [rešerše | kategorie: Dopravní politika – svět | Dopravní noviny | Jan Spousta | 11. 5. 2000] [tisk]
Podíl jednotlivých druhů dopravy ve výkonech u nákladní dopravy
Stát
Rok
Železniční
Silniční
Vodní
SRN
1990
28 %
51 %
16 %
1995
65 %
15 %
EU
11 %
41 %
45 %
8 %
43 %
ČR
42 %
52 %
2 %
1997
33 %
63 %
1 %
poslední aktualizace 19. září 2006 © 1999-2004 ČSDK, optimalizováno pro MSIE a rozlišení 800x600+ [ Windows | ASCII | Mac | Latin2 | Unix ] použit publikační systém Toolkit od Econnectu