Databáze o vlivu dopravy na životní prostředí - výpis záznamů

zobraz stránku pro tisk · vyhledávání

Velký městský okruh (VMO) v Brně
[rešerše | kategorie: Dopravní politika – ČR | Haló Brno | Josef Luňáček | 30. 9. 1999] [tisk]
Autorem článku je technický ředitel akciové společnosti Brněnské komunikace Ing. Josef Luňáček: Komunikace na území Brna mají celkovou délku cca 883 km a zajišťují spojení na území o celkové rozloze 230 km2. Základní komunikační systém města Brna je radiálně-okružní. Celý dopravní systém se staví již několik desetiletí... Je třeba zdůraznit, že se v nejbližší budoucnosti jeví jako naprosto nezbytné vybudovat severojižní vnější propojení, to jest rychlostní silnici R43 od Svitav na dálnici D1 (D2), která tvoří jižní obchvat města a propojuje západní a východní směr... Pro dopravu na území města Brna je nezbytné vybudovat především velký městský okruh. Podle současného záměru lze předpokládat dokončení a zprůjezdnění severního polookruhu VMO do roku 2006. Vedení VMO v jižním polookruhu je v současné době předmětem multikriteriálního hodnocení řady variant možného řešení.

Stavby VMO v Brně, severní polookruh

Název stavby

Termín výstavby

Náklady (mil. Kč)

VMO Lesnická - mosty.

11/89 - 12/99

   138,2

VMO Lesnická - Svitav. radiála

12/99 - 06/02

   208,6

VMO Dobrovského - Svit. rad.

03/01 - 10/03

   492,0

VMO Dobrovského A, B

09/99 - 06/03

3.750,0

MÚK Hlinky

06/00 - 06/03

1.082,0

VMO Tomkovo náměstí

05/02 - 05/04

   200,0

VMO Žabovřeská

10/03 - 11/05

   800,0

VMO Rokytova

08/04 - 10/06

   400,0

R43 Troubsko – Kuřim

2003 - 2007

3.000,0


 
zobrazit mapu stránek ČSDK

... přihlašte se na Akci Falco a pomozte tak ochránit ohrožené krály nebes

poslední aktualizace 19. září 2006 navrcholu.cz
© 1999-2004 ČSDK, optimalizováno pro MSIE a rozlišení 800x600+
[ Windows | ASCII | Mac | Latin2 | Unix ]

použit publikační systém Toolkit od Econnectu