![]() | ![]() | ![]() | |||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | |||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | |||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | |||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | |||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | |||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | |||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | |||||||||||||||
Databáze o vlivu dopravy na životní prostředí - výpis záznamů
Budování železničních koridorů se prodraží o více než 24 miliard
Financování I. a II. koridoru (ceny v miliardách Euro)
Modernizace II. koridoru Petrovice u Karviné – Přerov - Břeclav, určeného především pro nákladní dopravu, má dvouleté zpoždění. I. koridor Děčín – Břeclav - Praha, na němž zatím stavbaři předali dvanáct staveb v celkové délce 192 km, je hotov zhruba z poloviny. Dokončen by měl být v roce 2002 a o tři roky později pak II. koridor. Výstavba III. koridoru má začít v roce 2004 a potrvá šest let. Náklady se odhadují na 42 miliard Kč. Dalších zhruba 26 miliard Kč si vyžádá IV. koridor od hranic s Německem k hraničnímu přechodu Horní Dvořiště. Práce zřejmě započnou v roce 2003, s jejich ukončením se počítá v roce 2008. |
|||||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | |||||||||||||||
poslední aktualizace 19. září 2006
|