Databáze o vlivu dopravy na životní prostředí - výpis záznamů

zobraz stránku pro tisk · vyhledávání

Budování železničních koridorů se prodraží o více než 24 miliard
[rešerše | kategorie: Železniční doprava – ČR: České dráhy | Právo | Jiří Novotný | 30. 11. 1999] [tisk]
Modernizace I. a II. železničního koridoru si vyžádá celkem 73 miliard Kč, tj. o 24,1 miliardy Kč více než bylo původně schváleno. Vláda 29. listopadu 1999 vzala toto navýšení rozpočtu na vědomí.

Financování I. a II. koridoru (ceny v miliardách Euro)

 

I. koridor

II. koridor

Celková částka

36,5

36,5

Garantované úvěry

18,25

16,5

Státní rozpočet

14,8

18,9

Fondy EU

3,45

1,1

Modernizace II. koridoru Petrovice u Karviné – Přerov - Břeclav, určeného především pro nákladní dopravu, má dvouleté zpoždění. I. koridor Děčín – Břeclav - Praha, na němž zatím stavbaři předali dvanáct staveb v celkové délce 192 km, je hotov zhruba z poloviny. Dokončen by měl být v roce 2002 a o tři roky později pak II. koridor. Výstavba III. koridoru má začít v roce 2004 a potrvá šest let. Náklady se odhadují na 42 miliard Kč. Dalších zhruba 26 miliard Kč si vyžádá IV. koridor od hranic s Německem k hraničnímu přechodu Horní Dvořiště. Práce zřejmě započnou v roce 2003, s jejich ukončením se počítá v roce 2008.
 

zobrazit mapu stránek ČSDK

... přihlašte se na Akci Falco a pomozte tak ochránit ohrožené krály nebes

poslední aktualizace 19. září 2006 navrcholu.cz
© 1999-2004 ČSDK, optimalizováno pro MSIE a rozlišení 800x600+
[ Windows | ASCII | Mac | Latin2 | Unix ]

použit publikační systém Toolkit od Econnectu