Budoucnost Prahy schválena [rešerše | kategorie: Dopravní politika – ČR | Večerník Praha | Luděk Schreib | 10. 9. 1999] [tisk] Zastupitelstvo Prahy začalo územní plán hlavního města projednávat 9. září 1999 v 11.00 hodin. Pro návrh poslance Martina Bursíka za klub KDU-ČSL, ODA a DEU územní plán neprojednávat hlasovalo jen 13 poslanců. Unie svobody, poslanci KDU-ČSL a další opoziční strany kritizovaly především způsob projednávání. Starostové tří městských částí na severu v čele se Suchdolem nesouhlasí s trasou silničního okruhu, tři starostové na jihu s křižovatkou na kilometru 3,7 dálnice D1 a místní silnicí v trase JVK a ekologická sdružení jako Optim-eko, Ekofórum a další, vystupující jednotlivě nebo pod hlavičkou SOS, nesouhlasí obecně s koncepcí řešení dopravy.
Poslanci také přistoupili k projednávání 150 připomínek veřejnosti navržených k samostatnému hlasování. Po 17.00 hodině prostory pro veřejnost zaplnila necelá stovka demonstrantů s transparenty, která vydržela zhruba půl hodiny. V závěrečném hlasování bylo pro schválení územního plánu hlavního města Prahy 37 zastupitelů, proti bylo 7 a 8 se zdrželo hlasování.