Databáze o vlivu dopravy na životní prostředí - výpis záznamů

zobraz stránku pro tisk · vyhledávání

Říční doprava hledá cestu z krize spoluprací s německými firmami
[rešerše | kategorie: Vodní doprava – ČR | Právo | Jiří Novotný | 7. 5. 1999] [tisk]
Po rozpadu Československa zůstala pro souvislou vnitrozemskou a mezinárodní přepravu využitelná jen labsko-vltavská vodní cesta o celkové délce 303 km. Její silnou stránkou je napojení na přístavy v Hamburku a Rotterdamu, problémem naopak po řadu měsíců nedostatečná plavební hloubka na dolním Labi mezi Ústím na Labem a státní hranicí. Podle informací MDS se ze státního rozpočtu do říční dopravy nevložily v letech 1993 až 1996 žádné finance, předloni to bylo 87,4 milionu korun a loni 170,8 milionu korun. Podíl vodní dopravy na celkové přepravě zboží v ČR nedosahuje ani 2 %.

 

zobrazit mapu stránek ČSDK

... přihlašte se na Akci Falco a pomozte tak ochránit ohrožené krály nebes

poslední aktualizace 19. září 2006 navrcholu.cz
© 1999-2004 ČSDK, optimalizováno pro MSIE a rozlišení 800x600+
[ Windows | ASCII | Mac | Latin2 | Unix ]

použit publikační systém Toolkit od Econnectu