Databáze o vlivu dopravy na životní prostředí - výpis záznamů

zobraz stránku pro tisk · vyhledávání

Dohoda o odsunu hlavního nádraží v Brně je nadosah
[rešerše | kategorie: Železniční doprava – ČR | MF Dnes | Luděk Navara | 2. 8. 1999] [tisk]
Argumenty pro přesun nádraží jsou následující: 1) stávající nádraží má nedostatečnou kapacitu včetně výpravní budovy a zásadně by se muselo přestavět, aby vyhovělo dnešním požadavkům, 2) většina tamního zařízení je zastaralá, 3) nástupiště jsou krátká a nepřehledná, protože tvoří oblouk, 4) odstavné nádraží má malou kapacitu, 5) prostor před nádražím je stísněný, 6) přestavba stávajícího nádraží by zasáhla okolí, neboť kolejiště by zřejmě zasahovalo až těsně k obchodnímu domu Tesco, 7) nádraží a železniční tratě na náspech brání rozvoji města na jih, 8) některé části tratí jsou neúnosné z hlediska hygieny, především hluku, 9) přesun by byl impulsem k výstavbě Jižního centra, 10) nové nádraží by mělo být lépe napojitelné na vysokorychlostní tratě.
 

zobrazit mapu stránek ČSDK

... přihlašte se na Akci Falco a pomozte tak ochránit ohrožené krály nebes

poslední aktualizace 19. září 2006 navrcholu.cz
© 1999-2004 ČSDK, optimalizováno pro MSIE a rozlišení 800x600+
[ Windows | ASCII | Mac | Latin2 | Unix ]

použit publikační systém Toolkit od Econnectu