Databáze o vlivu dopravy na životní prostředí - výpis záznamů

zobraz stránku pro tisk · vyhledávání

Mezi Pardubicemi a Hradcem se propagovala integrovaná doprava
[rešerše | kategorie: Dopravní politika – ČR: Den bez aut, Integrovaný dopravní systém – ČR | Obzor | Martin Navrátil | 13. 11. 2000] [tisk]
Za dvě sedmikorunové jízdenky dopravních podniků Pardubice nebo Hradce Králové nebo na jakoukoli předplatní časovou jízdenku MHD bylo možné experimentálně cestovat vlakem v sobotu 4. listopadu 2000 na trati Hradec Králové - Pardubice. Hlavním lákadlem bylo svézt se na 22 km dlouhé trati za 15 minut rychlíkem s nejmodernější patrovou příměstskou jednotkou řady 471.
Zvláštní rychlík doprovázeli představitelé obou měst i zástupci ČD, které celou akci ke Dni bez aut připravily. Generální ředitel ČD Dalibor Zelený vysvětlil, že cílem IDS není konkurence, ale integrace. To znamená, že za co nejméně peněz je co nejhustší a nejlepší dopravní obsluha pro ty, kteří veřejnou dopravou potřebují jezdit. Konkrétní termín zprovoznění IDS mezi oběma městy nebyl uveden, jízdní řád je však postaven tak, že koordinaci železnice s autobusy umožňuje.

 

zobrazit mapu stránek ČSDK

... přihlašte se na Akci Falco a pomozte tak ochránit ohrožené krály nebes

poslední aktualizace 19. září 2006 navrcholu.cz
© 1999-2004 ČSDK, optimalizováno pro MSIE a rozlišení 800x600+
[ Windows | ASCII | Mac | Latin2 | Unix ]

použit publikační systém Toolkit od Econnectu