Databáze o vlivu dopravy na životní prostředí - výpis záznamů

zobraz stránku pro tisk · vyhledávání

Za oddálení obchvatu může i pan Otásek
[rešerše | kategorie: Dálnice – D5 | Plzeňský deník | David Poláček | 4. 11. 2000] [tisk]
Reakce na článek náměstka plzeňského primátora Petra Otáska (Plzeňský deník, 30.10.2000). Podle autora totiž stavbu obchvatu o několik let oddálila i plzeňská radnice tím, že po tři roky bránila výstavbě tehdy vládou schválené trasy KUO mezi Bručnou a Černicemi. Bylo to opět vedení radnice, kdo v roce 1995 přesvědčoval státní úředníky, ”aby přivřeli oko nad nějakým tím porušeným paragrafem”.Výsledkem bylo zrušení územního rozhodnutí Vrchním soudem v létě 1997 a další tříleté zdržení. V roce 1999 pak nové vedení radnice pokračovalo stejným směrem. Autor se v závěru ptá, proč Petr Otásek, jde-li mu skutečně o tranzitní dopravu v Plzni, už dávno nepřistoupil na kompromisní řešení Dětí Země.
 

zobrazit mapu stránek ČSDK

... přihlašte se na Akci Falco a pomozte tak ochránit ohrožené krály nebes

poslední aktualizace 19. září 2006 navrcholu.cz
© 1999-2004 ČSDK, optimalizováno pro MSIE a rozlišení 800x600+
[ Windows | ASCII | Mac | Latin2 | Unix ]

použit publikační systém Toolkit od Econnectu