Databáze o vlivu dopravy na životní prostředí - výpis záznamů

zobraz stránku pro tisk · vyhledávání

Proč vázne stavba obchvatů
[rešerše | kategorie: Silnice – ČR | Blesk | Petr Slonek | 12. 12. 2000] [tisk]
Práce na pražském městském okruhu se v roce 2000 soustředily zejména na stavbu tunelu Mrázovka. Západní tubus se podařilo propojit v jedné štole, v plném profilu bude propojen v březnu 2001. Naopak východní roura stále nemá stavební povolení. Bez problémů se daří realizovat návaznou stavbu Mrázovky tj. Zlíchov - Radlická. Pokračuje také stavba sjízdné rampy ze Strahovského tunelu. Připravuje se také další část městského okruhu, úsek Myslbekova - Pelc - Tyrolka, který tvoří pokračování Strahovského tunelu do Tróje.
Změn doznala dokumentace k územnímu řízení pro Vysočanskou radiálu. Zahájeny jsou práce na studii Radlické radiály a prodloužení tramvajové trati k metru Radlická, pracuje se i na silničním okruhu, tzv. vnějším. Jeho realizaci brzdí spory o část trasy, přesto by větší část obchvatu mohla být hotova do deseti let. V srpnu 2000 ŘSD otevřelo celkem 3,3 km dlouhou část okruhu v úseku Třebonice - Řepy. Trasa navázala na zatím jediný zprovozněný 8 km dlouhý úsek celého obchvatu mezi dálnicí D5 a Barrandovskou radiálou. Na tuto dokončenou část okruhu naváže výstavba úseku v délce 25 km, která obchvat spojí s Evropskou ulicí a letištěm v Ruzyni.

 

zobrazit mapu stránek ČSDK

... přihlašte se na Akci Falco a pomozte tak ochránit ohrožené krály nebes

poslední aktualizace 19. září 2006 navrcholu.cz
© 1999-2004 ČSDK, optimalizováno pro MSIE a rozlišení 800x600+
[ Windows | ASCII | Mac | Latin2 | Unix ]

použit publikační systém Toolkit od Econnectu