Databáze o vlivu dopravy na životní prostředí - výpis záznamů

zobraz stránku pro tisk · vyhledávání

Stavba poslední části obchvatu Plzně začala
[plný text článku | kategorie: Dálnice – D5 | Technický týdeník 2. 12. 2003] [tisk]
Stavba nejproblematičtější části dálničního obchvatu Plzně, tunelu vrchem Valík, proti níž řadu let protestovali ekologičtí aktivisté, začala. Podle Ředitelství silnic a dálnic je tunel nejdůležitějším úsekem prostřední části obchvatu Útušice - Štěnovice. Investor sice ještě nemá potvrzení ministerstva dopravy o nabytí právní moci stavebního povolení, ale to dostane v nejbližších dnech. Samotné povolení na stavbu vydal stavební úřad ministerstva 5. listopadu. Za devět dnů, určených na odvolání, nedošly žádné námitky. Tunel se dvěma tubusy a délce 380 m bude včetně příjezdových komunikací stát 1,4 mld. korun. Nejtěžší bude ražba štoly, kde není pevná skála, ale velmi těžké geologické podmínky - různorodý, místy sypký materiál. Úsek z Útušic do Sulkova bude otevřen v plném profilu, úplně dokončen má být v květnu. Na stejně dlouhé části Ejpovice-Černice bude zprovozněna polovina vozovky, celá komunikace v prosinci 2004.
 

zobrazit mapu stránek ČSDK

... přihlašte se na Akci Falco a pomozte tak ochránit ohrožené krály nebes

poslední aktualizace 19. září 2006 navrcholu.cz
© 1999-2004 ČSDK, optimalizováno pro MSIE a rozlišení 800x600+
[ Windows | ASCII | Mac | Latin2 | Unix ]

použit publikační systém Toolkit od Econnectu