O výstavbě rychlostní silnice a privatizaci Severočeských dolů [rešerše | kategorie: Rychlostní silnice – ČR: ostatní | Deník Chomutovska | Ota Schnepp | 19. 1. 2004] [tisk] Podle ministra průmyslu a obchodu Milana Urbana je jednou z možností, jak bojovat se vzrůstající nezaměstnaností, budování infrastruktury. Jak uvedl během své návštěvy Klášterce nad Ohří, kde nejsou silnice a kde je špatná dopravní obslužnost, tam se investoři příliš nehrnou. Na novou rychlostní silnici, která je známa jako chystaný obchvat Chomutova a má být součástí hlavního tahu z Prahy na hraniční přechod Hora Sv. Šebestiána a dále do Německa, přitom spoléhali nejen dopravci, ale právě investoři v průmyslových zónách u Chomutova i Klášterce nad Ohří. Jak je ale známo, peníze na pokračování její výstavby v současné době vláda nemá. Proto byla pozastavena, i když měla být během velmi krátké doby dostavěna. "Určitě najdeme způsob, jak finanční prostředky získat. I peníze získané z privatizací chceme totiž přesunout do státního fondu státní infrastruktury, který financuje tyto investice. Nezáleží ovšem jen na penězích, ale i administraci. To znamená na stavebních povoleních a dalších komplikacích, které třeba souvisejí i s ochranou životního prostředí," uvedl na dané téma ministr Urban.