Databáze o vlivu dopravy na životní prostředí - výpis záznamů

zobraz stránku pro tisk · vyhledávání

Nechte brněnské nádraží na místě
[plný text článku | kategorie: Železniční doprava – ČR: Brno, Vliv dopravy ve městech – ČR | MF Dnes | Jan David, student VUT Brno | 9. 12. 2003] [tisk]
Z vašich dopisů: Odsun brněnského nádraží mi přijde jako megalomanský a předražený projekt. Jeho autoři nemají jasno o ceně ani o termínu dokončení. Nádraží mimo centrum nikdy nebude tak dopravně dostupné. Nádraží v centru je velká výhoda a není rozumné se jí zbavovat, navíc ještě za tak vysokou sumu, kterou momentálně nemá kdo zaplatit. A opravdu se podaří přilákat investory do Jižního centra? Nebude nové nádraží z dosahu cestujících, jako již je autobusové nádraží Zvonařka? Jakým způsobem a za jakou cenu zajistit, aby u nového nádraží zastavovala většina tramvají, jak je tomu doposud? Doufám, že se radnice umoudří a vezme si příklad z měst, která se snaží nádraží v centrech zachovat v provozu, nebo ze způsobu opravy nádraží v Ostravě-Svinově, jež se podařila a historická budova zůstala zachována. Například v Lipsku mají největší nádraží ve střední Evropě v centru města, v budově nádraží je patrové parkoviště i obchodní galerie. Nádraží je plnohodnotnou součástí městského života i architektonickou dominantou.
 

zobrazit mapu stránek ČSDK

... přihlašte se na Akci Falco a pomozte tak ochránit ohrožené krály nebes

poslední aktualizace 19. září 2006 navrcholu.cz
© 1999-2004 ČSDK, optimalizováno pro MSIE a rozlišení 800x600+
[ Windows | ASCII | Mac | Latin2 | Unix ]

použit publikační systém Toolkit od Econnectu