Databáze o vlivu dopravy na životní prostředí - výpis záznamů

zobraz stránku pro tisk · vyhledávání

Změní se v Praze hromadná doprava?
[plný text článku | kategorie: Veřejná městská doprava – ČR | Konkurz a konjunktura | rpm | 26. 2. 2004] [tisk]
Na to jsme se zeptali Radovana Šteinera, radního magistrátu hl. m. Prahy: ”Principy smluvních vztahů s dopravci, založené na závazcích veřejné služby a členící dopravní obslužnost na základní a ostatní, zůstávají pro rok 2004 zachovány. Financování ztrát na tržbách pražské integrované dopravy, vzniklých v důsledku poskytování sociálních slev jízdného nařízených státem či městem, bude opět financováno z kapitoly O3 Doprava rozpočtu hlavního města Prahy.”
Změní se cena?
”Předpokládáme jednání o sazbách ve vazbě na vyhodnocení dopadů nových daňových zákonů a na možnosti městského rozpočtu v průběhu prvního čtvrtletí letošního roku.”
Předloňské povodně dopravu v Praze dost poznamenaly. Jaký je současný stav?
”V průběhu loňského roku se podařilo obnovit rozsah dopravních služeb na úroveň před povodněmi v roce 2002 a současně se podařilo navázat na pozitivní trendy v nárůstu přepravní poptávky po službách veřejné dopravy.”
Na co se můžeme těšit letos?
”Nejvýznamnějším dopravním opatřením letošního roku je zahájení provozu dalšího úseku linky C metra z Nádraží Holešovice do Ládví koncem června, které vyvolá rozsáhlou reorganizaci návazné povrchové dopravy, zejména redukci autobusové dopravy.”
Hromadné dopravě v Praze dost pomáhá železnice. Chystají se novinky?
”Schválené Zásady organizace hromadné dopravy osob obsahují i připravované změny v železniční dopravě nad rámec současného rozsahu integrace. Jde jednak o spojení v úseku Roztoky – Holešovice – Libeň, kde zahájení provozu je limitováno dořešením financování. Úsek Libeň – Malešice – Vršovice – Smíchov bude pokračovat přípravou projektové dokumentace zastávky Vyšehrad a zadáním studie zastávky Malešice s posouzením možnosti vazby na prodloužení linky A metra do depa Hostivař.”
A příměstská autobusová doprava?
”Pokud jde o příměstskou autobusovou dopravu je po dohodě se Středočeským krajem připravována integrace oblasti Štěchovic. Příměstské linky, ukončené dnes na Nádraží Holešovice, budou po otevření úseku metra IV C 1 ukončeny v Kobylisích. Vzhledem k celkovému nárůstu požadavků na přepravu na příměstských linkách se bude provoz podle výsledků průzkumů posilovat.”
 

zobrazit mapu stránek ČSDK

... přihlašte se na Akci Falco a pomozte tak ochránit ohrožené krály nebes

poslední aktualizace 19. září 2006 navrcholu.cz
© 1999-2004 ČSDK, optimalizováno pro MSIE a rozlišení 800x600+
[ Windows | ASCII | Mac | Latin2 | Unix ]

použit publikační systém Toolkit od Econnectu