Databáze o vlivu dopravy na životní prostředí - výpis záznamů

zobraz stránku pro tisk · vyhledávání

Poslední část obchvatu předá investor stavitelům
[plný text článku | kategorie: Dálnice – D5 | Plzeňský deník 8. 4. 2004] [tisk]
Stavbě středního úseku dálničního obchvatu Plzně nestojí nic v cestě. Poté, co před několika dny nabylo právní moci stavební povolení na 3,5 kilometru dlouhý úsek, bude dnes staveniště předáno zhotoviteli stavby. Včera to uvedla hlavní inženýrka dálničního obchvatu Plzně a náměstkyně ředitele investora Ředitelství silnic a dálnic Marie Nádvorníková. Celý střední úsek, který se dosud objíždí přes klatovský přiváděč, Robčice a Štěnovice, bude stát bez daně z přidané hodnoty 2,44 miliardy korun. Nejdražší stavbou bude tunel Valíkem téměř za 1,5 miliardy. "Most přes řeku Úhlavu, který bude se 445 metry ze třech mostů na obchvatu tím nejkratším, bude stát asi 460 milionů. Zbytek spolknou povrchové stavby," upřesnila Nádvorníková. Podle Nádvorníkové je důležité rychle postavit severní část mostu. V ní bude kanalizace, která svede vodu z ražby tunelu do útušického kanalizačního sběrače. Na zbytek mostu i povrchového úseku je času dost. Nebude totiž zprovozněn dříve než tunel, tedy v prosinci 2006.
 

zobrazit mapu stránek ČSDK

... přihlašte se na Akci Falco a pomozte tak ochránit ohrožené krály nebes

poslední aktualizace 19. září 2006 navrcholu.cz
© 1999-2004 ČSDK, optimalizováno pro MSIE a rozlišení 800x600+
[ Windows | ASCII | Mac | Latin2 | Unix ]

použit publikační systém Toolkit od Econnectu